Brian

“Ik constateerde dat het mij veel energie kostte om mijn oude gewoontes te veranderen. Maar mijn wil en drang waren er mijn hele leven al. Ik moest de gewoontes alleen een positieve draai geven. 

Elke keer wanneer ik iets leerde merkte ik dat ik trots was op mijzelf en dat ik mijn woede kon laten accelereren. Op die manier kon ik ook mijn goede eigenschappen een flinke duw geven. Er kwamen gevoelens bij mij op, die ik mijn hele leven heb onderdrukt. Veelal omdat ik in mijn oude leven die gevoelens niet kon laten zien aan anderen. Hoe meer ik leerde en voelde, hoe meer ik besefte wat ik mijzelf al m'n hele leven heb ontnomen. Bij elke teleurstelling en tegenslag die ik had, merkte ik nu dat ik dat om kon zetten in iets positiefs.”

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van ma t/m vrij van 08:30 - 17:00 uur op telefoonnummer

088 65 65 010 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via:

  • het Huisartsen Informatie Systeem (HIS)
  • Zorgdomein
  • de online aanmeldformulieren GGZ NHN op deze website.
  • telefonisch via aanmeldpunten GGZ NHN