24/7 online

Welke hulp biedt GGZ NHN online aan? Ontdek het op deze pagina.

Telezorg

Telezorg is een beveiligd programma waarmee u, via een beeldscherm, gemakkelijk contact kunt leggen met uw behandelaar, een familielid of lotgenoot.

Digiteam

Het digiteam is 24/7 bereikbaar voor cliënten en biedt ondersteuning via Telezorg of telefoon.

Online zelfhulp

Bij sommige veelvoorkomende klachten bieden wij u gratis online zelfhulp. Deze zelfhulp via internet werkt goed als uw klachten niet te ernstig zijn. Ook modules over corona vindt u in ons aanbod.

Clientportaal

Mijn GGZ NHN is uw persoonlijk cliëntportaal waar u bijvoorbeeld uw behandelplan, gespreksverslagen en afspraken kunt bekijken.

Heeft u nog geen inlog? Vraag het uw behandelaar.

Webinars

GGZ NHN organiseert regelmatig webinars. De webinars zijn bedoeld voor alle geïnteresseerden. Dit kunnen bijvoorbeeld mensen met klachten, familieleden en naastbetrokkenen of cliënten zijn, maar ook mensen die vanuit hun professie of opleiding geïnteresseerd zijn in het onderwerp.

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van ma t/m vrij van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer

088 65 65 010 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via:

  • het Huisartsen Informatie Systeem (HIS)
  • Zorgdomein
  • telefonisch via aanmeldpunten GGZ NHN